Miksi korttimaksuni epäonnistuu?

Korttisi myöntäjä saattaa vaatia 3D Securen (lyhennetään usein 3DS) käyttöä maksun hyväksymiseen. Tämä tarkoittaa, että maksu vahvistetaan esimerkiksi pankkitunnuksilla.

Yhdistymisen vuoksi 3DS-todentamisen käsittelyssä voi valitettavasti olla viivästyksiä. Teemme kovasti töitä sen eteen, että voimme taas pian tarjota samaa sujuvaa käyttäjäkokemusta, johon olet tottunut. 

Tee näin, jos maksu epäonnistuu:

Voit yrittää hyväksyä maksun uudelleen tai vaihtaa rahoituslähteeksi toisen kortin MobilePay-sovelluksessa. Jos maksu epäonnistuu edelleen, voit varmistaa maksusi suoriutumisen maksamalla manuaalisesti kortilla ja suorittamalla 3DS-todennuksen.

 

Muut kysymykset kategoriassa Maksaminen eri tilanteissa

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.