Miksi en voi vastaanottaa maksuja yritykselleni?

Kun olet aloittanut MobilePayn käytön yrityksessäsi, käymme läpi antamasi tiedot. Ennen kuin voimme siirtää rahaa pankkitilillesi, meidän on muun muassa tarkistettava, että kyseessä on yrityksesi tili. Näin varmistamme, että asiakkaidesi MobilePayn kautta maksamat rahat päätyvät yrityksesi tilille.

Kauppiasportaalissa näet helposti, onko myyntipaikalle määritetty pankkitili vahvistettava vai ei. Siirry tätä varten kyseiseen myyntipaikkaan, johon odotat tapahtumia, ja napsauta Asetukset-välilehteä. Pankkitiliosiossa näet, onko pankkitili vahvistettu vai ei. Jos se edellyttää vahvistusta, näytetään ohjeet tämän suorittamiseksi.

Useimmissa tapauksissa tilisi varmennetaan automaattisesti. Jos emme pysty vahvistamaan tiliäsi automaattisesti, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa kerrotaan, miten voit vahvistaa tilisi itse.  

  • Siirrä 1 euro MobilePayhin yhdistetyltä yrityspankkitililtä tilillemme: FI10 8161 9710 0051 32.

Kun olemme vahvistaneet tilisi, tilitämme vastaanotetut maksut kerran päivässä.

Jos haluat muuttaa tai muokata tietyn myyntipaikan pankkitiliä, voit tehdä sen myös Asetukset-välilehdellä, jonka löydät valitsemalla tietyn myyntipaikan.

Saat vahvistussähköpostin heti, kun kaikki on kunnossa.  

 

Muut kysymykset kategoriassa Yleinen ja käyttöönotto

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.